Współpraca Google i AOL przedłużona na najbliższe 5 lat

«

»

Współpraca Google i AOL przedłużona na najbliższe 5 lat

Tagi: , ,

Autor: RafalO

dodano: 10:43 03.09.2010

Google i AOL podpisały porozumienie, które obejmuje współpracę w dziedzinie wyszukiwania i reklamy. Po niemal dzisięcioletnim współdziałaniu, podjęto decyzję o przedłużeniu go na kolejne pięć lat. Pomimo, że na przestrzeni ostatniej dekady, polityka prowadzona przez obie firmy nie zawsze przynosiła zakładane korzyści, to wydaje się, że dalsza współpraca jest właściwym rozwiązaniem.

aol+google2 Współpraca Google i AOL przedłużona na najbliższe 5 lat

Partnerstwo między Google i AOL obejmuje szeroki zakres współpracy. Dzięki temu produkty oferowane klientom będą ulepszone i zyskają nowe funkcje. Poniżej lista aplikacji, które zostały uwzględnione w oświadczeniu.

  • Wyszukiwanie produktów – Google dostarczy firmie AOL nowe funkcje i ulepszy wiodącą wyszukiwarkę AOL w celu poprawy znajdywania treści w sieci stron AOL
  • Reklama produktów – Google udostępni najlepsze formaty reklamy dla produktów AOL
  • Mobilna wyszukiwarka – zawarcie sojuszu w celu zdobycia jak największych udziałów na rynku wyszukiwarek dla telefonów komórkowych
  • YouTube – filmy wideo firmy AOL zostaną przeniesione do portlau YouTube
  • Aspekt globalny – partnerstwo obejmuje działania na całym świecie.

Jak donosi serwis Yahoo! Finance, dyrektor generalny AOL, Tim Armstrong, wyraził przekonanie, że porozumienie z Google jest ważnych momentem na ścieżce „uzdrowienia” AOL. Użytkownicy serwisu AOL będą mogli korzystać z najnowszych rozwiązań Google, co pozytywnie wpłynie na atrakcyjność i jakość oferowanych usług.

Natomiast Eric Schmidt, CEO Google, wyraził uznanie z powodu pogłębienia partnerstwa. Umowa łączy doświadczenie Google w zakresie wyszukiwania i reklamy z siłą AOL w treści online. Dla Google najważniejsze jest wyszukiwanie mobilne i wideo (być może w HTML5).

Dla AOL współpraca z Google jest bardzo ważna, ponieważ dzięki temu istnieje szansa na przyciągnięcie większej liczby użytkowników. Nie wydaje się jednak, aby AOL powrócił do czasów świetności, kiedy to obsługiwał 30 milionów subskrybentów.

wyświetleń: 16 117

Oceń artykuł: ocena: jeszcze nie oceniane

Komentarze (92)

Skomentuj

Tagi

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane